Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Polemika i međusobne optužbe ruskih generala povodom marša ruskih specijalaca na prištinski aerodrom 1999.

Komentari (20) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 05 jul 2020 11:45
ZR
Koga pa briga za ovo, kada ste se junački povukli sa te Slatine čim je Englez malo podviknuo.
Preporuke:
18
66
2 nedelja, 05 jul 2020 12:27
penzioner Cviko,
Da li ova "polemika" posle Putinovog spominjanja ove teme znači da RUSI DOLAZE? Rusima niko ne može da zabrani "povratak" na svoje pozicije na Kosovu i Metohiji koje joj kao članici UN pripadaju. Istina je, da je danas Srbija okružena članicama NATO pakta ali one ne mogu sprečavati sprovođenje Rezoluicije 1244. Osim toga i u NATO-u postoje ne nesuglasice, već ponašanja u formi sukoba, početna faza. Tu prednjači Turska koja "povređuje" Grčku, ne poštuje Francusku a u Siriji pokušava da "vodi glavnu reč". U Americi Tramp ima problema zbog kojih ne može da jasnije vodi politiku na Balkanu. Izgleda da Rusi čekaju da taj američki momenat bude nepovratan a to znači da će Ameri napustiti Kosovo i Metohiju. dakle RUSI DOLAZE A AMERI I ŠIPCI ODLAZE!!!
Preporuke:
46
17
3 nedelja, 05 jul 2020 12:34
Miki
ZR
Koga pa briga za ovo, kada ste se junački povukli sa te Slatine čim je Englez malo podviknuo.


Nisu se Rusi povukli sa Kosova zato što je Englez podviknuo nego zato što je NATO sluga đinđić odbio predlog Vladimira Putina da pomogne troškove ostanka Ruske vojske sa 16 miliona dolara godišnje. Sastanak Putina i đinđića je bio u Beogradu 17 juna 2001.god.
Preporuke:
64
19
4 nedelja, 05 jul 2020 12:57
Gospodar Zarin
Iako ima dosta preterivanja, istina je da je unutrašnji sukob u ruskoj armiji koja je bila 90-tih ponižena, rezultirao samoinicijativnom akcijom sa idejom povratka ugleda ruske vojske u svetu&zaustavljanjem njenog potpunog propadanja.
Glavni problem je bio što je Ministarstvo odbrane bilo marginalizovano u učestvovanju u donošenju odluka po pitanju spoljne politike, pa je Ministarstvo spoljnih poslova odnelo pobedu. Tačnije, zbog činjenice da se našao u nebranom grožđu, Ministar spoljnih poslova Igor ivanov jednostavno nije imao izbora i nije mogao da podrži jednu takvu ekskurziju.
I da odgovorim onome što komentariše "hrabre" Engleze, general Majkl Džekson je rekao Jenkijima da ne želi da izazove treći sv. rat i da će ipak sačekati.
Ruska vojska je, bez ikakve političke podrške, okružena jedinicama Nato pakta prepustila aerodrom posle nedelju dana bez ikakve šanse da se izbori za sopstveni sektor.
Izašli su 2003.
Ivanov je danas na čelu nama važnog Saveta za međunarodne odnose.
Preporuke:
23
7
5 nedelja, 05 jul 2020 13:04
Geralt
@Miki

Da je Rusiji bilo u interesu da ostane, ne bi tražili ni dinara već bi bili tu i dalje bez obzira na trenutne vlasti u Srbiji.

Hteo bih malo da istražim detalje oko tog sastanka. Ima li pouzdanih izvora?
Preporuke:
22
35
6 nedelja, 05 jul 2020 13:06
Eho
Nešto je čudno u cijeloj priči jer Ivašov priča kako su ruski specijalci trebali doći u Niš a ruski ratni brodovi u Solun. Zar Solun nije u grčkoj koja je članica NATO-a i da bi onako slaba jeljcinova Rusija usudila se ući na teritoriju NATO prkoseći Americi. To mi je malo nelogičan detalj koji izaziva sumnju zašto se pojavljuje sada. Nije slučajna ni putinova izjava o spomenutom generalu. Je li ova polemika jedna vrsta šifriranog PR koja se pokreće u trenutku kada se raspliće kosovski čvor,a centar u Nišu nema nikakvih dozvola. Meni ovo izgleda više kao svađa za dobijanje srpskih emocija nego da bi se saznala istina ko je poslao ili kočio dolazak bataljuna prije dvadesetak godina. U svakom slučaju ovakve polemike pokazuju u kakvom je rasulu bila ondašnja Rusija ali i neprofesionalnost generala koji se prepucavaju preko medija. Da nije Putin svojom izjavom pokrenuo polemiku mislio bih da ovo nije politička poruka nego svađa dokonih penzionera.
Preporuke:
14
14
7 nedelja, 05 jul 2020 13:33
Raka iz Barande
Ajde Miki prestani više da širiš te besprizorne šešeljoidske laži!
Putin i ruski vojni vrh pričaju o šta je i kako je bilo ali ti uporno i njih demantuješ, ti sve znaš, čuo si od nekog kome je neko nešto pričao o onom!
Stvarno si više preterao sa tom pričom!
Sad napiši da sam taki i ovaki, da volim NATO i slične tvoje kvalifikacije!
Preporuke:
19
30
8 nedelja, 05 jul 2020 13:35
Adem Ološ
@Geralt

Prijatelju, pa ne mogu Rusi biti veći Srbi od Srba. To nam je Putin i otvoreno rekao.
Preporuke:
21
8
9 nedelja, 05 jul 2020 14:01
Deda Mile ima farmu
@ Geralt
Naravno da ima podataka o tom sastanku, na kome, bar prema svim relevantnim i dostupnim izvorima bilo reči o dugovanju za gas i daljoj ekonomsko-privrednoj saradnji!
To što piše određeni komentator nema blage veze, obična radikalska propaganda za mediokritete. Uostalom, da je to istina, to bi sigurno Koštuničina ekipa u nekom momentu objavila i upotrebila!
Sa druge strane, bilo bi zanimljivo istražiti ono što je Đinđić izrekao u svom poslednjem intervjuu na temu KiM, odnosno u kom pravcu i na osnovu kojih principa bi trebalo tražiti rešenja!
Preporuke:
13
9
10 nedelja, 05 jul 2020 14:24
student
Akcija je pokazala srcanost i sposobnost Ruskih operativaca.

Sta i ko je bio u pozadini, nece nikad izaci na videlo obzirom na epilog tog herojskog cina da su Ruske snage prepustile Pristinski vojni aerodrom NATO agresorima.

Poput ove akcije, o jednoj slicnoj epsko-herojskoj, akciji bilo je vrlo malo informacija : o unistavanju helikoptera u NATO bazi u Albaniji od strane diverzanata tadasnje Vojske RS.

Sami ovi dogadjaji nam govore, o nekim "nezamislivim dogadjajima" i da je danas takodje sve moguce. Istorija je ciklus ponavljanja, ali ne bas u koncentricnim krugovima.
Preporuke:
12
5
11 nedelja, 05 jul 2020 15:56
nego
jel to onaj general Ivanišev

koji nam je rekao kada su Milošević Mira Marković Šaešelj Vučić Nikolić Dačić Drašković doneli u skupštini Srbije odluku o kapitulaciji i predaji teritorija NATO zločincima i šitparskim teroristima


ako prihvatite ovaj ultimatum i Rez 1244

nikada više Kosovo i Metohija neće biti više vaše
Preporuke:
10
22
12 nedelja, 05 jul 2020 16:03
nebitan
Ova prepirka je klasična "srpska" zamka, ono kada se najjače prepire oko nečega što je najmanje važno u priči. Nadao sam se da su bar Rusi imuni na ovu tipično našu boljku. Ono što je najbitnije u ovoj priči nije zašto su Rusi došli na Kosovo, već zašto su se kasnije povukli. U stvari, još bitnije je kada će ponovo doći da preuzmu zaštitu Srba. Nije valjda da im je NATO zabranio da se vraćaju, a ako jeste, onda je najvažnije pitanje utvrditi da li je Kosovo pod protektoratom UN ili pod okupacijom NATO-a. Mi naravno znamo da je pod okupacijom NATOa, ali da bi ta činjenica dobila težinu i povukla posledice za okupatora, mora se negde i zvanično obelodaniti. Pa eto, ako Rusi jednom požele da pomažu i Srbiji a ne samo vučiću, mogu odatle da krenu.
Preporuke:
11
6
13 nedelja, 05 jul 2020 17:03
Korona marš na prištinski aerodrom 1999.
Alo-Novosti gebelsovska debeovština.
Kako uopšte danas možemo da živimo sa saznanjem da se polemiše o 1999. godini?! To je najvažnija i udarna vest, a ne neki pokradeni izbori i građani koji masovno umiru i oboljevaju od korone.
Jedva da je prošlo dvadesetak godina od marša Rusa.

1. Zašto je lažiran i spuštan broj zaraženih kako bi se održali lažni izbori
2. Vučić je isključivo odgovoran za smrt svakog građana od koronavirusa u poslednjih mesec dana.
3. O istoriji i Rusima na KiM ćemo pričati kada prođe vanredna situacija sa koronavirusom. Ako Srbija preživi!
Preporuke:
7
6
14 nedelja, 05 jul 2020 17:21
ne, nije tačno
Adem Ološ
@Geralt

Prijatelju, pa ne mogu Rusi biti veći Srbi od Srba. To nam je Putin i otvoreno rekao.


Ko hoće da ima saveznike, neki put mora da bude veći borac za interese saveznika od njih samih. A kome ne trebaju saveznici, neće ih ni imati. Uzgred, mi Srbi smo baš podrškom toj ruskoj, kako se kasnije ispostavilo, ekskurziji do prištinskog aerodroma, u tom trenutku bili veći Rusi od Rusa. E sad, ako to ništa ne znači, onda znamo šta treba da radimo sledeći put u sličnoj situaciji.
Preporuke:
6
4
15 nedelja, 05 jul 2020 19:53
Ernan Kortes
Sve ovo pokazuje samo jednu stvar, koju svaki pošteni Srbina odavno zna; vojska Srbije, kao i vojska Rusije, odlično su se držali u borbi protiv NATO 1999.g. Ali i u Srbiji i u Rusiji, tada su na vlasti bili političari kukavice, zainteresovani samo za svoju ličnu dobiti, i zato su izdali Srbiji, i zato su se herojski ruski vojnici povukli iz Prištine.
Preporuke:
9
1
16 nedelja, 05 jul 2020 20:59
Vladimir
penzioner Cviko,
Da li ova "polemika" posle Putinovog spominjanja ove teme znači da RUSI DOLAZE? Rusima niko ne može da zabrani "povratak" na svoje pozicije na Kosovu i Metohiji koje joj kao članici UN pripadaju. Istina je, da je danas Srbija okružena članicama NATO pakta ali one ne mogu sprečavati sprovođenje Rezoluicije 1244. Osim toga i u NATO-u postoje ne nesuglasice, već ponašanja u formi sukoba, početna faza. Tu prednjači Turska koja "povređuje" Grčku, ne poštuje Francusku a u Siriji pokušava da "vodi glavnu reč". U Americi Tramp ima problema zbog kojih ne može da jasnije vodi politiku na Balkanu. Izgleda da Rusi čekaju da taj američki momenat bude nepovratan a to znači da će Ameri napustiti Kosovo i Metohiju. dakle RUSI DOLAZE A AMERI I ŠIPCI ODLAZE!!!


Kojim putem će doći?

Hoće li se možda teleportovati? Koliko puta su do sata odbijeni preleti ruskih transportnih aviona preko Bugarske i Rumunije?

Jedno su želje, a drugo realnost na terenu.
Preporuke:
6
6
17 nedelja, 05 jul 2020 21:30
penzioner Cviko ,
@Vladimir,
Jasno sam napisao da NATO slabi. Puca. Zatim niko ne može Rusiju da sprečava da sprovodi Rezoluciju 1244. Samo strpljivi postižu uspeh. Najbolji primer za ovo je Krim... .
Preporuke:
7
4
18 nedelja, 05 jul 2020 23:05
Vladimir
penzioner Cviko ,
@Vladimir,
Jasno sam napisao da NATO slabi. Puca. Zatim niko ne može Rusiju da sprečava da sprovodi Rezoluciju 1244. Samo strpljivi postižu uspeh. Najbolji primer za ovo je Krim


Voleo bih da je tako, ali iskreno sumnjam.

Mislim da je r.1244 ne pominje zone odgovornosti, to je uređeno Kumanovskim sporazumom ili internim dogovorom velikih. Kada su se povukli neko je preuzeo kontrolu nad tom zonom, i povratak zavisi od njega.

NATO je savez u smislu jednoglasnog donošenja odluka, ali iza kulisa samo jedan igrač ima dovoljno veliki štap. Ima koprcanja, ali ne verujem da mogu da dovedu do pucanja. To vidim više kao pregovaračku poziciju za neke druge interese, nego što stvarno smeju da ruše jedinstvo.

Slažem se za strpljenje, ali Rusija je vratila (sa pravom) Krim, ali to je bilo moguće samo zbog nuklearnog naoružanja. Zbog toga i Severnu Koreju more glađu, a ne napadaju direktno.
Preporuke:
3
0
19 ponedeljak, 06 jul 2020 01:25
Gordana
@nebitan
Vas komentar je prava sustina price. Nepotrebno je dodavati bilo sta na to!

@Vladimir
Gospodine, ne ocekujete valda da ce Rusi, ukoliko rese i nadju za potrebno da dodju na Kosovo, traziti odobrenje Bugarske i Rumunije i da ce im te dve drzava uskratiti prevo preleta ili prolaza!? Naverujem da bi im se usprotivili.
Dtugo, Rusi bi sigurno takav potez najavili i "dogovorili" na odgovarajucem nivou, tako da se pitanje prolaza uopste ne bi ni postavljalo.Cini se da ce rasplet sacekati izbore u Americi.
Preporuke:
3
1
20 ponedeljak, 06 jul 2020 01:44
Tako je @ Nebitan
Slažem se sa vašim stavom. Problem je ovo odranije. Od Staljinovog slanja Crvene armije da se pomogne okupacija Beograda i Srbije od strane udruženih komunista (partizanštine), ustaša, domobrana. Krajem 2. SR. Ranije su na avnojima iscrtane granice pri čemu je samo Srbija isparcelisana u 3 dela. Okupacijom Srbije potvrđene su avnojevska nedela isplanirana u Moskvi, Londonu, Vašingtonu. Ovi ruski generali su tipične prevare od ljudi - komunistički stereotip. U sukobu sa moralom ako i znaju njegovo značenje? Uvek su kod njih drugi grešni a oni ispravni i tako u krug. Poznata priča - zar ne? U suštini niko od njih nije čist. Niti ijednom verujem. Do juče su bili poslušni komunisti. Izvršioci po naređenju Staljina i svite najgorih nepočinstava protiv ruskog naroda. Odani drugu im Staljinu i njegovoj rusofobnoj mantri kao što su Brozovi oficiri bili srbofobi.
Preporuke:
4
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner